Forum

Kommentarer til »Staudelathyrus«

På denne side finder du kommentarer til teksten Staudelathyrus. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 29. august 2012 kl. 0.25

Der findes sorter af staudelathyrus med hvide og lysrøde blomster. Men desværre har jeg ingen billeder af disse til artikelen om Staudelathyrus.

Hvis du har en af dem i haven, og du har eller kan tage billeder heraf, så tager vi imod dem med glæde, så artiklen kan blive mere komplet.

Send billedet til redaktionen@havenyt.dk. Du får selvfølgelig dit navn på som fotograf.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Petersen, 6. september 2012 kl. 19.01

Jeg har selv sået frø fra naboen for et par år siden. I den ensfarvede lilla gemmer sig nogle tofarvede, lilla/hvid.
Vil du ha' et foto af dem?
Har sået hvid, og fået en stor plante ud af det i år, næte år blomstrer den nok også : )

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 7. september 2012 kl. 13.52

Hej Mette

Ja tak, jeg vil gerne have billeder af dem.

Du kan sende det til redaktionen@havenyt.dk

Hilsen Karna

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lizzi Nielsen, 24. juni 2014 kl. 18.49

Jeg har 3 staude lathyrus som er sået fra min nabos frø. Desværre er næsten alle blade angrebet af minerne tror jeg for der er et utal af sneglegange. Er jeg nødt til at fjerne planterne helt eller kan det behandles?

Nyt svar til emnet »Staudelathyrus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Staudelathyrus«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider