Forum

Kommentarer til »Gammelt træ giver haven nyt liv«

På denne side finder du kommentarer til teksten Gammelt træ giver haven nyt liv. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 21. juni 2013 kl. 12.57

Vore naboer er desværre ikke havemennesker og har ladet hånt om hæk osv. Vi har derfor plantet buske på vores del af skellet og øverst i haven var der en række lærketræer, som var gået ud. Her har jeg min egen afdeling med kompost osv. Den manglende hæk supplerer jeg med større grene, som jeg fletter omkring de udgåede lærketræer. Med en overbegroning af brombær og efeu, er det endda ganske pænt.
Jo, jeg lader også større grene, stammer og gamle vidjekurve ligger i mit "skovstykke".
Med venlig hilsen
Ingeborg

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Selvig Olsen, 27. december 2013 kl. 11.16

Ja, det er da en god løsning at en dyd ud af en nødvendighed! Og flot og eventyrligt ser det oven i købet ud!

Nyt svar til emnet »Gammelt træ giver haven nyt liv«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Gammelt træ giver haven nyt liv«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider