Forum

Kommentarer til »Dyrk tomater på hovedet«

På denne side finder du kommentarer til teksten Dyrk tomater på hovedet. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik, 19. juni 2004 kl. 9.31

En flott side.!

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Larsen, 19. juni 2005 kl. 22.57

Min konklusion efter et lille – og kortvarigt – forsøg er, at det ikke er en god ide med tomater på hovedet her i landet. Allerede da jeg tilplantede spanden for en uges tid siden, forudså jeg at den ofte kraftige blæst ville blive et problem. Og ganske rigtigt: efter blæsevejret i forgårs er stænglen revnet på langs foroven (altså "nederst" på stænglen, ved roden). Den hang også og svingede temmelig meget frem og tilbage.

Den har heldigvis overlevet og nu er den plantet almindeligt i samme spand, men begravet så dybt at revnen er et stykke under jorden. Så slår den rod på stængelstykket og klarer sig sikkert helt fint.

Jeg tror kun metoden er egnet til drivhus, eller i hvert fald en særdeles læfuld krog. Med mindre man da gider at lave en "nedbinding"!

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Per, 26. august 2006 kl. 23.14

Hej
Jeg nyder hver dag flotte tomater hængende ud af bunden på en ampel. Planten, som nu er 2m.lang hænger frit ude på vores terasse, med hovedet nedad og giver en masse tomater.Planten ser flot og frisk ud. Jeg har sendt billeder og kommentar tidligere til havenyt, men radaktionen har desværre ikke givet jer lov til at se min lille sucses.

Nyt svar til emnet »Dyrk tomater på hovedet«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Dyrk tomater på hovedet«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider