Forum

Kommentarer til »Den duftende konvalbusk«

På denne side finder du kommentarer til teksten Den duftende konvalbusk. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Charlotte Ravn, 19. oktober 2014 kl. 11.43

Hvor er jeg dog glad for at jeg fandt denne artikel. Jeg skal desværre flytte fra min dejlige have, hvor jeg igen her i aug.-sep. har nydt den skønne konvalbusk's fantastiske duft. Jeg har 2 buske, men de er for store til at flyttes, så stor var min glæde, da jeg læste, at planten kan deles, så nu skal jeg da ud med spaden!!!

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: M. Moestrup, 16. september 2016 kl. 17.19

Jeg opdagede denne busk for nogle år siden, men plantede dem desværre i et højt syrenkrat, hvor regnen ikke rigtigt når ned til bundvegetationen. Det var en stor fejl. De har hængt med næbet i de varme perioder, der har været mange af gennem årene og den ene er gået halvvejs ud. Så fugtighed er væsentligt for denne busk, husk det.

Nyt svar til emnet »Den duftende konvalbusk«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Den duftende konvalbusk«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider