Forum

Kommentarer til »Hvilke danske æbler nærmer sig Pink Lady i smag?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilke danske æbler nærmer sig Pink Lady i smag? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Laila Sørensen, 9. februar 2016 kl. 21.25

Vi har Aroma i haven og fik at vide at det var det danske svar på Pink Lady. Og jeg er enig: Den er saftig sprød, og så smager den af mere end Pink Lady -og bliver et større æble :-)

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Emil Sørensen, 29. februar 2016 kl. 9.23

Braeburn ligner rigtig meget Pink Lady. Jeg tror dog desværre at det er svært at få dem til at gro i Danmark :/

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gartner Duun, 29. februar 2016 kl. 17.40

Willy Mougaard fra Blomstergaarden har Pink Lady i sin samling af æblesorter .Måske han kan lave et træ til dig ? . Jeg mener at have hørt at det ikke bliver lige så godt under danske forhold, men det ved Willy mere om end jeg .
Men der findes mange gode danske sorter som også er værd at dyrke . Både willy og Boi Jensen (De gamle sorter). har mange af de gode gamle sorter som de opformere og sælger ud af .

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Bæk, 6. marts 2016 kl. 12.53

Pink Lady er et usædvanlig kedeligt æble.

Formålet at vide, hvilke danske æbler, der minder om pink ladys (manglende) smag må være, at man så kan gå i en lang bue udenom.

Nyt svar til emnet »Hvilke danske æbler nærmer sig Pink Lady i smag?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilke danske æbler nærmer sig Pink Lady i smag?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider