Forum

Kommentarer til »Kan man dyrke i sand og gøde med græsklip?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man dyrke i sand og gøde med græsklip? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jonas Thingmand, 14. april 2006 kl. 18.48

Jeg har et stykke jord som i efterårt fik møg som jeg fræse ned og har til forår har jeg givet det kunstgødning

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rasmus V. Madsen, 16. april 2007 kl. 23.56

Hey jonas

for det første må du ikk gøde om efteråret, da alle de nærringstoffer der er i møget udvaskes, så det hverken er særlig godt for miljøet eller du får noget gavn af det, for det andet må du ikk fræse om efteråret, da jorden har meget bedre af at beholde sin struktur til om foråret, hvor der bare skal let fræses.

og det sidste brug aldrig kunstgødning! det er kun dårlige haveejere der gør det, det er skadende for din jord, da der ikk bliver tilført noget nærring til bakterierne og dyrene i jorden, og så bruges der enorme energi resurcer ved at fremstille det

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bodil Wickstrøm Meyer, 31. marts 2013 kl. 12.39

Jeg er klar over, at dette er en gammel tråd, men jeg faldt over den i dag, og vil bare lige fortælle, at man kan læse Niels Åkerstedts bog her: www.naturochtradgard.se/boken_om_marktackning.html. Den er værd at kigge på.
Mvh. Bodil

Nyt svar til emnet »Kan man dyrke i sand og gøde med græsklip?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man dyrke i sand og gøde med græsklip?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider