Forum

Kommentarer til »Hvad kan jeg gøre ved galmyg i mit pæretræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad kan jeg gøre ved galmyg i mit pæretræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Merete Vinje, 26. maj 2003 kl. 14.11

Til Sten Porse

Nu er der næsten gået et år, siden jeg fik et råd mod pæregalmyg, så jeg vil lige melde tilbage, at det ser ud til at have virket ganske glimrende. Tusinde tak!

Venlig hilsen

Merete Vinje

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Ludvigsen, 27. juli 2004 kl. 22.19

Hej Sten
Det der Pære-galmyg, er det at et pære træ bliver mere og mere sygt at se på, forstået på den måde at bladene hvert år får flere og flere sorte pletter og grenene på træet, selv de tyndeste har mos groende på sig. Jeg er flyttet i et byhus i Århus for tre år siden og det er stødt gået ned af bakke for vores kære gamle pæretræ siden jeg flyttede ind (ikke at jeg tror de to ting har noget at gøre med hinanden). Jeg håber man kan gøre noget ved det, men hvor meget af græsplænen under træet skal graves op og kultiveres- vi har kun ca. 50 kvm plæne og træet står i hjørnet af denne. Jeg håber du kan hjælpe for det var nogle helt vildt gode pærer da jeg smagte dem første år, men i år ser det ud til at der slet ikke kommer en eneste! (jeg har aldrig haft have før) hvad skal jeg gøre?

MVH
Martin

Nyt svar til emnet »Hvad kan jeg gøre ved galmyg i mit pæretræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad kan jeg gøre ved galmyg i mit pæretræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider