Forum

Kommentarer til »Verbena i haven«

På denne side finder du kommentarer til teksten Verbena i haven. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sølvi Larsen Aalrust, 24. februar 2008 kl. 8.43

Hei! Jeg har satt frø av Verbena hybrida Peaches and cream. Bør disse frø også settes i kjøleskapet en månedes tid før de settes i vinduskarmen til spiring? Takk for svar. Hilsen Sølvi Larsen Aalrust

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie Poulsen, 24. februar 2008 kl. 14.59

Det ville jeg gøre-
hilsen Winnie

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Joan, 28. februar 2008 kl. 12.56

Kan man ikke nøjes med at lægge frøposen (med indhold :o}) i køleskabet, eller skal de være sået?

MVH Joan

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie Poulsen, 28. februar 2008 kl. 19.36

Nej, de skal være sået. Først da trækker de fugt ind i frøet og er igang med spiringen. Ellers bliver de bare i hvile.

Hilsner Winnie

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dorthe Christensen, 8. november 2017 kl. 12.56

Jeg har det skønne luksusproblem at have et højbed nu i november fuldt af selvsåede planter af kæmpeverbena. De er mellem 10 og 20 cm høje. Jeg har ikke lykkedes med selv at fremdyrke dem fra år til år, men lige nu er jeg helt vild ved tanken om at kunne. Men men: hvordan tager jeg vare på de små planter? De tåler ikke vinteren (ved jeg fra andre år) - kan de tages op og plantes i potter og tages ind eller? Nogen med erfaringer I vil dele?

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Omar Abdullaman, 29. november 2017 kl. 3.39

Kan man ikke nøjes med at lægge frøposen

Football gambling App
_________________
goo.gl/VDrcxr

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eva Kock Sørensen, 30. april 2018 kl. 9.02

Hej Dorthe Christensen,

Jeg har lige læst dit spørgsmål om overvintring af Kæmpeverbenaer. Lykkedes det? Og hvordan?

Vh Eva

Nyt svar til emnet »Verbena i haven«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Verbena i haven«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider