Forum

Kommentarer til »Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Tange, 17. februar 2010 kl. 9.23

Hej

Jeg kan på det varmeste anbefale den tyske webportal Gärtnerei Naturwuchs. Dér findes mere end 100 sorter og både kvalitet og service er fin.
Det er muligt at bestille forskellige pakker med blandinger. Jeg har prøvet flere af pakkerne og havde forrige år haven fuld af mere end 10 spændende sorter. Ikke alle er lige gode med det er dejligt med afvekslingen.
www.garden-shopping.de/shop/kategorie_9.html

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Andersen, 21. februar 2010 kl. 11.47

linzer kan købes hos AKV Langholt som gerne sender med posten

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik Andersen, 21. februar 2010 kl. 11.48

blå congo se bjarnes frø og planter til højre på skærmen

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 22. februar 2010 kl. 11.04

Se også denne tråd om hvor man købe Blå Congo læggekartofer: www.havenyt.dk/forum/koekkenhaven/7157.html

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Nielsen, 12. april 2010 kl. 13.20

Jeg har et mere generelt spørgsmål om køb af læggekartofler - altså uafhængigt af sorten. Jeg leder nemlig efter et sted, hvor jeg kan købe dem enkeltvis - eller i meget små "portioner". Jeg forventer at skulle have 3 kartofler i hver af 2-4 kartoffeldyrkningssække, så jeg har ikke brug for flere kilo. Det kunne også være sjovt at have forskellige sorter i de enkelte sække. Er der nogen, der kender et sted i nærheden af Kbh/Lyngby eller på nettet? Mvh. Marianne

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 12. april 2010 kl. 16.50

Hej Marianne -

det tror jeg slet ikke, at man kan - men det ville være dejligt, når man kun skal bruge nogle få stykker...

mvh
Anja

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjarne Højlund, 13. april 2010 kl. 10.49

Hejsa!

Jeg vil gerne sælge dig nogle i løs vægt. Jeg har sorterne: Exquisa, æggeblomme, blå congo, raja, sava, allians og Jelly

Bare send mig en mail med hvad du vil have , så finder vi ud af det ;)

Hilsen
Bjarne
www.barney.dk

Nyt svar til emnet »Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider