Forum

Kommentarer til »Yndlingstomater«

På denne side finder du kommentarer til teksten Yndlingstomater. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne Andersen, 16. juli 2010 kl. 10.27

sommeren 2008 havde jeg en mini blommetomat som smagte rigtig godt men sidste år kunne jeg ikke opdrive dem nogen stedre men så hen på sommeren kom der nogle tomat planter op nede i bunden af mit drivhus (har perlesten i bunden da jeg har mine planter til at stå i 20 l murespande hvor vi har lavet hulder ca 5cm oppe på siden)disse planter prøvede jeg at plante og fik nogle rigtige gode mini blommetomater så da vi næremede os slutningen på sæsonen 2009 tog jeg bare kærnerne ud af 2 tomater som jeg lod tørre helt ud derefter pakkede jeg dem ind og opbevarede dem tørt og har så i år så og udplantet 20 stk tomat planter alle er begyndt at danne tomater i år står de ude da jeg kun har et lille drivhus hvor jeg lige kan havde 4 agurk planter og en melon

Nyt svar til emnet »Yndlingstomater«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Yndlingstomater«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider