Forum

Kommentarer til »Plantning og pleje af klematis«

På denne side finder du kommentarer til teksten Plantning og pleje af klematis. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lillian Hansen, 4. september 2019 kl. 18.19

Mon nogen kan fortælle mig, hvad det bedste tidspunkt er for omplantning af clematis ( Boulevard ) i krukker og kan de tåle rodskæring så de kan forblive i deres krukke?
Vil være meget glad for hjælp, da jeg ikke kan finde noget om lige det emne!

MVH. LILLIAN ODENSE

2 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Jensen, 19. september 2022 kl. 13.00

Jeg tænker da, at omplantning for en clematis i krukke må være helt fin nu eftersom der skrives følgende:
“Klematis kan plantes ud hele året rundt, så længe jorden er medgørlig. Det bedste tidspunkt, at plante klematis ud på, er dog om efteråret, hvor jorden er lun efter sommerens varme og fugtig efter årstidens nedbør.”

3 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Jensen, 19. september 2022 kl. 13.00

Jeg tænker da, at omplantning for en clematis i krukke må være helt fin nu eftersom der skrives følgende:
“Klematis kan plantes ud hele året rundt, så længe jorden er medgørlig. Det bedste tidspunkt, at plante klematis ud på, er dog om efteråret, hvor jorden er lun efter sommerens varme og fugtig efter årstidens nedbør.”

4 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Jensen, 19. september 2022 kl. 13.00

Jeg tænker da, at omplantning for en clematis i krukke må være helt fin nu eftersom der skrives følgende:
“Klematis kan plantes ud hele året rundt, så længe jorden er medgørlig. Det bedste tidspunkt, at plante klematis ud på, er dog om efteråret, hvor jorden er lun efter sommerens varme og fugtig efter årstidens nedbør.”

5 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Jensen, 19. september 2022 kl. 13.00

Jeg tænker da, at omplantning for en clematis i krukke må være helt fin nu eftersom der skrives følgende:
“Klematis kan plantes ud hele året rundt, så længe jorden er medgørlig. Det bedste tidspunkt, at plante klematis ud på, er dog om efteråret, hvor jorden er lun efter sommerens varme og fugtig efter årstidens nedbør.”

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Jensen, 19. september 2022 kl. 13.00

Jeg tænker da, at omplantning for en clematis i krukke må være helt fin nu eftersom der skrives følgende:
“Klematis kan plantes ud hele året rundt, så længe jorden er medgørlig. Det bedste tidspunkt, at plante klematis ud på, er dog om efteråret, hvor jorden er lun efter sommerens varme og fugtig efter årstidens nedbør.”

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 19. september 2022 kl. 20.32

Der bliver solgt en masse clematisser på de forskellige planteskoler landet over og som bliver plantet her i efteråret og du kan sagtens plante din clematis ud i haven nu. Hvis det bliver en hård vinter kan du gemme juletræet og så dække den med det.

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: James F., 19. september 2022 kl. 20.38

Jeg håber ikke, at Lillian har ventet i 3år, uden at skride til handling ... ;)

9 af 9 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 7. december 2022 kl. 10.43

Slettet af administrator 7. december 2022 kl. 15.10.

Nyt svar til emnet »Plantning og pleje af klematis«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Plantning og pleje af klematis«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider