Forum

Stor laurbærkirsebærbusk

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lone Tange, 8. juli 2017 kl. 20.53

Hej, jeg har en stor laurbærkirsebær busk, ca 1.5x2.0, som jeg gerne vil af med. Ligeledes har jeg en stor rhododendron, som er temmelig gammel. Jeg vil godt af med den, men nænner ikke at smide dem ud. Kan man sælge dem eller give dem væk? I så fald hvordan?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Boi Jensen, 9. juli 2017 kl. 17.34

Hej Lone
Du skal ind på www.deljorden.dk her forærer folket alt muligt bort.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Tange, 23. juli 2017 kl. 13.50

Hej, har prøvet at sælge mine rhododendron og der er mange, der er interesserede. Hvor meget er mellemstore rhododendron værd?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 23. juli 2017 kl. 14.08

Det ved jeg ikke, men du skal nok sætte den ind i dba.dk eller guloggratis.dk - her bytter vi oftest i stedet og på deljorden.dk giver man væk.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henry G., 23. juli 2017 kl. 16.40

hej Lone når du går til en planteskole er en stor Rhododendron dyr, men så er den opgravet med en god klump ca. 75 - 80 cm i diam. og ca 25 cm i dybden, og roden indpakket og bliver læsset. Når dine planter skal graves op, tror jeg du får en del ravage i din have, også for at få så store gamle planter ud til kørevej, men der kan jo også bruges en kran. Jeg tror du skal forlange en fl. vin og være glad. Hilsen Henry G.

Nyt svar til emnet »Stor laurbærkirsebærbusk«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Stor laurbærkirsebærbusk

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider