Forum

Tak til vores ekspert Sten Porse

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 21. januar 2015 kl. 3.02

I denne uge bringer vi det sidste svar fra vores ekspert Sten Porse, som lige siden Havenyt.dk startede i 2002 har været ekspert her på Havenyt og har svaret på rigtig mange spørgsmål og skrevet mange artikler. Ikke mindre end 1310 svar og 40 artikler er det blevet til.

Se de mange svar og artikler:
www.havenyt.dk/soeg/?q=Sten+Porse

Vi kommer til at savne Sten som ekspert – han er en af de mest vidende på havespørgsmål og har tidligere været underviser på Beder Gartnerskole. Sten har været glad for at hjælpe via sine svar, men har nu ment, at hans tid som ekspert er forbi.

Vi siger tak for dit store arbejde Sten.

Karna Maj, redaktør på Havenyt.dk

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 21. januar 2015 kl. 6.52

Tak til Sten, som virkelig brænder for den økologiske have.

Især vil jeg takke for hans artikler og kan anbefale dem, hvis du ikke har læst dem endnu. Start f.eks. med artiklerne om jorddække og nyttedyr - de gik rent ind hos mig - men de er alle skrevet af en ildsjæl.

Sten, du ønskes alt godt!

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 21. januar 2015 kl. 8.43

Tak for mange gode artikler og mange uddybende svar her på Havenyt.
Stor respekt for din viden og erfaring, det har havefolket haft megen glæde af.

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Niels Junggreen Have, 21. januar 2015 kl. 10.39

En stor hilsen til Sten Porse, med tak for din kæmpe indsats her på Havenyt. Dine artikler og svar på læserspørgsmål er en sand guldgrube af pædagogisk fint formidlet viden, og meget relevante holdninger. Også for fagfolk som jeg, der ind i mellem fungerer som ekspert her på Havenyt. Jeg kan tale med om hvor stort et arbejde det er at skrive svar og artikler, og har ofte beundret din ihærdighed. Jeg vil ønske dig alt muligt godt, – og savne dig!

Landskabsarkitekt Niels Junggreen Have

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 21. januar 2015 kl. 11.15

Hej Sten!

Tak fordi du har orket det så længe - du vil blive savnet!

Heldigvis forsvinder alle dine svar og artikler ikke - jeg er sikker på, at mange nye og mere erfarne haveejere stadig vil gøre brug af dem i mange år endnu :)

Ha' det rigtigt godt!

Mvh
Anja

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 21. januar 2015 kl. 12.03

Kære Sten Porse

Også en stor tak fra mig, jeg har virkelig brugt dig meget, så din viden har hjulpet mig mange gange. Synes også det er fornemt, at du ihærdigt er blevet ved så længe.

Med venlig hilsen Clara Andersen

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Randi Lauridsen, 27. januar 2015 kl. 17.18

Steen, jeg vil også sige mange tak for dine mange artikler, som jeg har læst, nydt og lært af.
Men også for dit store engagement gennem mange år.
Jeg ønsker dig alt godt.

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: A.K. Rasmussen, 29. januar 2015 kl. 12.11

Kære Sten.

Tak for indsatsen! Jeg har beundret din facon hvormed du forklarer at træerne skal have lov til at leve deres liv og blive som de er skabt til, frem for at blive skåret ned og skåret ind når de ikke lige passede ind - de kommer til at savne en der forsvarer dem! ;-)

De bedste ønsker fremover
Anders

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne Søgård, 30. januar 2015 kl. 21.24

Kære Sten

Jeg vil deltage i takkekoret, for du er en af de personer, der har betydet mest for mine holdninger og viden udi det grønne. Med en fantastisk formidlingsevne, store pædagogiske evner og en gigantisk viden, som du gerne delte ud af, vil du altid være et forbillede.
Vi må være nogle der prøver at løfte arven efter dig, og fortsætte formidlingen. Når jeg tænker på hvad der er sket indenfor det grønne område, siden du første gang var min lærer tilbage i slut 70-erne, så er vi nået langt. Og så alligevel ikke. Der er stadig masser at kæmpe for, men tålmodighed er en dyd.
Vi er mange der vil savne dig.

Nyd dit otium! Og gid du må få mange gode år endnu!

Med de bedste ønsker for fremtiden
Hanne

Nyt svar til emnet »Tak til vores ekspert Sten Porse«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Tak til vores ekspert Sten Porse

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider