Forum

Græstrimmer

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Leif, 22. oktober 2007 kl. 16.17

Jeg har en græstrimmer hvor snoren knækker konstant, og det er jeg meget træt af. hele tiden skal jeg ned manuelt og trække snoren frem. er der nogen her inde der har en trimmer der bare fungere rigtigt godt?

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 23. oktober 2007 kl. 9.43

Jeg bruger en batteridrevet og den fungerer upåklageligt :-)

Venlig hilsen
Jeanet

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 23. oktober 2007 kl. 21.11

Hej Leif! Du kan tro jeg kender problemet, det er virkeligt noget der kan få blodtrykket til at gå i gennem loftet.Den jeg har er en Black and decker og når tråden er opbrugt ryger den på genbrugsstationen, er der nogen der kan anbefale en græstrimmer som er mere stabil?

Mvh. Svend Høst

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 23. oktober 2007 kl. 21.57

Jeg har en orange én, igen i dag har jeg glemt at se hvad den hedder, men jeg mener det er Flymo, jeg kan bare huske der står multitrim og 2300. Den er jeg vældig glad for, men jeg har da også haft en rulle der knækkede hele tiden, jeg kunne så selv rulle lidt af den ud og få den lagt rigtigt på spolen. Kan den mon ikke have kludret sig ind i sig selv på jeres, så det er det der er problemet?

Nyt svar til emnet »Græstrimmer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Græstrimmer

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider