Hvor kan vi købe frøblandinger med vilde blomster?

Vi har et stykke jord ca. 1000 m² som vi kunne tænke os at så til med vilde blomster – blomster som kommer igen og igen og som erstatter hinanden. Men hvor kan vi købe disse frøblandinger.

Med venlig hilsen
Ulla Lorenzen, april 2008

Svar

Den leverandør, som har det største udvalg er Nykilde. Her sælges forholdsvis store portioner og fortrinsvis til anlægsgartnere og kommuner. Mindste portion er 1 kg, som rækker til ca. 300 m² – se nærmere under de enkelte blandinger. Priserne ligger på omkring 5–1000 kr pr. kg, alt efter blanding.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Robinie.dk – SkovTrup

SkovTrup – Miljørigtigt Træ til haven

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Anlæg > Hvor kan vi købe frøblandinger med vilde blomster?