Hvilke materialer er billige og gode til en indkørsel?

Hvordan griber jeg det an, så det bliver godt nok og billigst muligt? Jeg tænker på grus, stenmel, skærver, betonfliser og hvad der ellers måtte være af materialer. Er de gode nok? Er de egnede til gør det selv folk? Hvad er billigst?

Med venlig hilsen
Henrik Andersen, februar 2009

Svar

Det kræver lidt viden at anlægge en indkørsel, og da materialerne er dyre og det er et stort arbejde, skal man være sikker på, at arbejdet udføres, så det på sigt holder og at det også er til at renholde på en tilstrækkelig let måde uden at skulle bruge kemiske stoffer. Hvis man ikke har ret meget forstand på området, er det måske her, man skal søge faglig bistand.

Men du kan starte med at læse et svar fra vores ekspert landskabsarkitekt Niels Junggreen Have, og måske ud fra det vurdere, om det er et arbejde, som du selv er i stand til at udføre.

Svar på et tidligere indsendt spørgsmål: Hvordan anlægger jeg en indkørsel?

Se også kommentarerne til svaret

Hvad angår priser, så må du forhøre dig hos lokale vognmænd og holde det op med de firmaer, som du kan finde på internettet. Du kan jo starte med at se på de firmaer, som annoncerer i vores forhandlerguide med stenprodukter.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Robinie.dk – SkovTrup

SkovTrup – Miljørigtigt Træ til haven

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Anlæg > Hvilke materialer er billige og gode til en indkørsel?