Hvor kan vi købe stenmel 0–2 mm?

Vi har brug for stenmel 0–2mm til vores terrasse og petanquebane ved vores hus nord for Kerteminde. Er der nogen steder på Fyn, man kan få det?

Med venlig hilsen
Helene Meinild, september 2004

Svar

De fleste gange er det meget simpelt at finde et svar på nettet.

En søgning på på ordene: stenmel Fyn 0/2 på søgemaskinen Google giver et søgeresultat med nogle leverandører på Fyn (der står godt nok 0/4 ud for stenmelet i prislisten, men firmaet NCC har 0/2 i sortimentet i en afdeling på Sjælland, så prøv at spørge). Der er også en landsdækkende netbutik.

Prøv selv.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Forhandlerguide

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Robinie.dk – SkovTrup

SkovTrup – Miljørigtigt Træ til haven

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Anlæg > Hvor kan vi købe stenmel 0–2 mm?