En jul uden harpiks?

Er der noget vintertræ som ikke har harpiks?

Det er fordi jeg har en papegøje men skal holde juleaften for børn og børnebørn, og en papegøje kan ikke tåle harpiks

Med venlig hilsen
Sussi Steffensen, november 2017

Svar

Du skal på ingen måde sætte din fulgs helbred på spil, hvad med et træ lavet af grønkål? eller hvis det skal være »rigtigt«, måske et af plastik?

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Forhandlerguide

Blomstergården

Træer fra egne podekviste

Primabolig

Topkapning og beskæring af store træer

Spiroggro

Frø og stiklinger af træer og buske

Rhododendron-Haven

Specialplanteskole og park

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Buske og træer > En jul uden harpiks?