Hvor kan man købe plakaten med salater?

Mit spørgsmål er, om man kan få fat i den planche med de forskellige salater på. Jeg har set en sådan, men kan ikke huske hvor. Der var også navn på de forskellige ting.

Med venlig hilsen
Freddy Hou, november 2007

Svar

Jeg tror at jeg har fundet den. Den kan købes hos Grønttorvet i Valby i deres servicecenter midt i torvehallerne, og den koster kun 10 kr. Den dårlige nyhed – hvis du ikke bor i København, er, at de ikke sender den.

Men prøv først at om det er den du husker: Plakat med salat

De har også nogle plakater med æbler, potteplanter, bær, kartofler, krydderurter m.m.

Da jeg søgte efter plakater med salat, fandt jeg faktisk også nogle flotte plakater med grønsager på hos Kræftens Bekæmpelser til samme lave pris. De kan ses her: Sund mad Plakater

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Diverse > Hvor kan man købe plakaten med salater?