Hvor køber man tomme frøposer?

Er der nogen, der ved hvor og hvordan, man kan købe små tomme frøposer af papir? Jeg vil blive glad, hvis der er nogen, der vil svare mig.

Med venlig hilsen
marianne jørgensen, januar 2006

Svar

Jeg har i mange år brugt de små rød/hvid stribede slikposer til mine egne frø. Jeg lukker dem ved at bukke rundt et par gange og så sætte et stykke tape på. Man kan skrive sort og årstal på de hvide striber på posen. Jeg køber dem i en kontorforsyningsforretning. Det er her butikkerne køber dem. Jeg vil tro, at man i enhver provinsby kan finde en forretning, som har dem. Ellers prøv at se, om du ikke kan få lov til at købe et bundt i en slikbutik, hvor de bruger poserne. De koster ikke ret meget, og jeg kan købe dem i bundter af 100 stk.

Men måske er der nogen, som læser dette, der har fundet mere velegnede poser – så indsend en kommentar til artiklen.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Diverse > Hvor køber man tomme frøposer?