Kender I en flot besøgshave med mange sten ved Stenlille?

Jeg har engang læst en artikkel om en meget meget flot have, som ligger i nærheden af Stenlille. Haven er opbygget af en masse sten fra en gammmel kystsikring, og er en have man kan besøge. Kan I hjælpe med adressen?

Med venlig hilsen
Susanne Spuur, januar 2006

Svar

Jeg er ikke sikker på at det er den her have, du søger. Men der ligger i hvert fald en flot besøgshave i Ruds-Vedby, Birkegårdens haver, hvor de har mellem 7–8.000 tons sten, som er indsamlet på egnen. Prøv at se på deres hjemmeside, om det er den have, du søger.

Hvis der er nogle med lokalkendskab, som har et bedre bud på den efterlyste have, så skriv en kommentar til dette spørgsmål.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Diverse > Kender I en flot besøgshave med mange sten ved Stenlille?