Kan man købe kompostposer af majsstivelse?

Økobleer fra Moltex kommer i en pose af majsstivelse, som skulle kunne lægges direkte i kompostbunken. Kan man købe almindelige poser af majstivelse? Nemt fra køkken til kompost.

Med venlig hilsen
Morten Rask, maj 2007

Svar

Det lyder som en god ide. Jeg har fundet et sted, hvor der henvises til et par forhandlere. Oplysningerne er fra 2004, men du kan jo afprøve dem. Se på netstedet Miljø og sundhed. Jeg kan i hvert fald se, at man kan få bioposer fra Humus/Genplast i ruller af 25 stk og i to størrelser.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Diverse > Kan man købe kompostposer af majsstivelse?