Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane?

Vores hane er aggresiv og vælter børnene. Er der noget at gøre ved det?

Med venlig hilsen
Lasse Hornbøll, november 2002

Svar

Der er kun en ting at gøre. Afliv den og spis den. Få fat i en hanekylling eller et par stykker, der kan blive vant til børn mens de vokser til. Du vil så opleve, at en af hanerne springer ud som hane, mens de andre måske holder sig tilbage. Hvis denne hane så viser sig at være en kedelig karl, er der en af de andre der kan tage over.

Med venlig hilsen
Per Kølster
Agronom, KØLSTER malt og øl

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Rosenbud

Tilbehør til din høne,

Vildtremisen.dk

Bedre levested for vildt, fugle,insekter

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Dyr i haven > Hvad kan man gøre ved en aggresiv hane?