Hvad hedder det redskab, som kan lave såpotter af avispapir?

Jeg har set, at man kan købe et redskab til at frembringe små såpotter af avispapir. Jeg har desværre glemt, hvor jeg så redskabet, og kan heller ikke huske, hvad det hed.

Med venlig hilsen
Berit Andersen, februar 2007

Svar

Det hedder en pot maker. Det er et registreret varemærke, og det helt rigtige navn er PotMaker®.

Jeg ved to steder, hvor du kan købes den her i 2007:

  • Solsikken – under varebestilling og tilbehør. Her kan du se et foto af den og hvordan man laver en potte af avispapir.
  • Camilla Plums økologiske frø. Den er ikke med på hjemmesiden, men de har den i butikken på Fuglebjerggaard, så man kan kontakte dem for køb.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Gartneri Toftegaard

Øko planter til den spiselige have

Spiroggro

Frø til gavn for insekter

The Plant Explorer

Se Danmarks største frø udvalg

Naturplanteskolen

Frøsnapperen

Grundige såvejledninger til alle frø

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frø og formering > Hvad hedder det redskab, som kan lave såpotter af avispapir?