Tror I, at der er håb forude for mit kirsebærtræ?

Jeg har et kirsebærtræ, Kelleriis 16, der er tørret ud i sommers. Den smed ikke bladene, men de kom til at hænge, og bærrene tørrede også ud lige før de var modne. Tror I der er håb, eller skal jeg grave det op straks?

Med venlig hilsen
Bente Hornbech, oktober 2002

Svar

Mon ikke du skulle give træet en chance. Der er mange blomme- og kirsebærtræer, som har haft det rigtigt hårdt i denne mærkelige sommer. Husk at give træer godt med kalk til januar.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Spiroggro

Udlejning af mosteri

Søkjærgård Samsø

Gartneri Toftegaard

Gamle danske sorter

Gamlefrugtsorter.dk

Gamle sorter af frugttræer på vildstamme

Naturplanteskolen

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frugt og bær > Tror I, at der er håb forude for mit kirsebærtræ?