Kan jeg bruge moskniven i efteråret?

Er det for voldsomt for græsset, at bruge moskniven her i efterårsperioden. Nu vokser det jo ikke så stærkt mere?

Med venlig hilsen
Kurt Larsen, september 2012

Svar

Det kan sagtens være fornuftigt at bruge denne form for mosbekæmpelse også så sent som her sidst i september. Hvis – vel at mærke – man får fjernet alt det, som moskniven river op!

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

FAUSOL A/S

HORNUM græsfrø: Kvalitets græsblandinger

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Græsplænen > Kan jeg bruge moskniven i efteråret?