Findes der et redskab til at holde græskanten pæn med?

Græsplænen bredder sig dels ud mod bedene og dels mod vores stenterrasse. Findes der et redskab til at holde græskanten tilbage eller pæn?

Med venlig hilsen
Thomas Rafn, november 2004

Svar

Der findes et håndredskab, der er beregnet til at beskære græskanten med. Det giver et pænere resultat end at bruge en spade, da en spade jo er let buet, men ellers er det samme teknik som at stikke kanten af med en spade. Redskabet hedder kantskærer, og den kan sikkert købes i dit lokale byggemarked eller havecenter.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Forhandlerguide

FAUSOL A/S

HORNUM græsfrø: Kvalitets græsblandinger

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Græsplænen > Findes der et redskab til at holde græskanten pæn med?