Hvor kan man selv hente billig muld i Århus-området?

Hvor kan man hente muld i sin medbragte trailer i Århus-området? Det virker lidt dyrt at lade en vognmand levere 1 m³.

Med venlig hilsen
Michael, marts 2003

Svar

Det er så heldigt, at jeg er kendt i Århus-området. Det letteste for dig vil være at køre til én af kommunens modtagestationer for skrald og affald. Der kan du fylde din trailer op helt gratis med kommunal kompost. Og det er jo også en slags muld?

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Forhandlerguide

Ukrudtshajen

Rullerenser – hjulhakke – såmaskiner

Ormeposten

Bestil kompostorme fragtfrit

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Jord > Hvor kan man selv hente billig muld i Århus-området?