Hvad bruges som bunddække i et indianerbed?

Jeg har tidligere læst om at så solsikke og senere bønner som kunne bruge solsikkene til at kravle op ad. Men der var også en tredie plante som skulle dække bunden. Hvordan var der nu det var?

Med venlig hilsen
Annelise Nielsen, maj 2008

Svar

Under Tips og ideer ligger der to tips til et indianerbed – heraf fremgår det at bunddækket er agurk. Majs indgår også som plante i bedet.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Naturplanteskolen

Solsikken

Alt til den økologiske have

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Søkjærgård Samsø

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvad bruges som bunddække i et indianerbed?