Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler?

Vi leder alt hvad vi kan efter læggekartofler af sorten »Blå Congo« eller lignende. Men vi kan ikke finde et sted hvor vi kan købe/bestille dem, hverken på nettet eller i butikker.

Kan I hjælpe?

Evt. også lidt hjælp til Linzer kartofler

Med venlig hilsen
J. Rasmussen, februar 2010

Svar

Ofte er der mere hjælp at hente i vores forum, hvis man skal finde konkrete sorter eller produkter. De Blå Congo læggekartofler er du nemlig ikke ene om at lede efter. Og nogle har allerede fundet flere steder, hvor de kan købes her i 2010. Følg med i forum i tråden Blå Congo-læggekartofler. Ofte kan man også være heldig, at der pludselig er et tilbud med Blå Congo kartofler til salg i en af supermarkedskæderne, og så er der gerne omtale af det i den her tråd.

Linzer kartofler hedder helt korrekt Linzer Delikatesse, og hvis du søger på det på Google, kommer der enkelte forhandlere frem. Ellers kan du prøve at oprette en ny tråd i forum og spørge om andre har set den til salg her i 2010.

Linzer kartoffel

Linzer Delikatesse er en fast kartoffel og skulle ligne Aspargeskartoflen. Jeg har været så heldig at tiltuske mig disse 4 flotte kartofler, som jeg skal prøve i 2010. Foto: Karna Maj

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Naturplanteskolen

Søkjærgård Samsø

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvor kan man købe Blå Congo og Linzer læggekartofler?