Kan jeg bruge mine kvæder hvis de er burne indeni?

Er det normalt at kvæderne har brunlige steder indvendig og kan jeg så stadig bruge dem?

Med venlig hilsen
Rotraut Ebeling, november 2016

Svar

Du kan sagtens bruge dine kvæder også selv om de er lidt brund indeni: det er kun hvis de er brune og dårlige udenpå at de må på komposten. Læs denne artikel, men især kommentarene, så er der meget guld at hente.

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Solsikken

Alt til den økologiske have

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Søkjærgård Samsø

Naturplanteskolen

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Kan jeg bruge mine kvæder hvis de er burne indeni?