Hvor finder jeg portulak?

Jeg har læst artikel om den. Jeg har derefter søgt produktguide efter køb af frø evt af planter uden resultat. Mon I kan fortælle mig den kan købes

Med venlig hilsen
elna nyholm, januar 2017

Svar

Portulak er en sjov lille plante, den fås i mange frøhandler, fx her, vil du læse mere om den kan du det her. Det kan også være at du er så heldig at du har den i forvejen, det har jeg i min køkkenhave, men blev først opmærksom på den da en veninde fortalte at også det her »ukrudt« kan spises.

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Her har vinterportulakken sået sig selv til et helt bunddække. Det er let at hakke det om. Foto: Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Søkjærgård Samsø

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Naturplanteskolen

Solsikken

Alt til den økologiske have

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvor finder jeg portulak?