Hvordan planter jeg ingefær?

Jeg har en ingefær som er begyndt at skyde med nye skud. jeg vil høre om jeg selv kan plante dem og hvad skal jeg evt tage højde for

Med venlig hilsen
Pia hindsbak, februar 2017

Svar

Ingefær er en ret nem plante at have med at gøre, det er blevet helt in at have den i potter- selv om ingefær er blevet billg at købe. læs meget mere om dens pleje her

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Naturplanteskolen

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Søkjærgård Samsø

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvordan planter jeg ingefær?