Hvorfor er min grønne bønner tørre?

Hvad er årsag til, at mine grønne bønner, er tørre, når de er kogt?. Har jeg været for længe om at plukke dem? Har før haft bønner, der var der ikke det problem.

Med venlig hilsen
tina kjelgaard, september 2017

Svar

Jeg tror du har fat i det rigtige, at du nok har ladet dem sidde for længe og de er gået over. Du må høste lidt tidligere og oftere.

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Søkjærgård Samsø

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Solsikken

Alt til den økologiske have

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Naturplanteskolen

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvorfor er min grønne bønner tørre?