Hvad gør jeg ved chiliplanter med visnesyge?

Mine små chiliplanter har fået visnesyge – er der noget, man kan gøre for at slå svampen ned?

Med venlig hilsen
Rikke, april 2013

Svar

Når mindre planter angribes af et svampeangreb, er der ikke så meget andet at gøre, end fjerne både planter og jord (for angreber kommer jo nok derfra) og begynde forfra. Det kan måske nås at få en afgrøde endda.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Plantesygdomme > Hvad gør jeg ved chiliplanter med visnesyge?