Hvor køber jeg sprøjtemiddel mod svampesygdomme på roser?

Har før brugt Baymat Ultra, dette produkt kan jeg ikke købe mere.

Hvad skal jeg bruge fremover?

Med venlig hilsen
Paul Pedersen, april 2015

Svar

Det er dog glædeligt, at der er endnu et sprøjtemiddel væk fra hylderne. Hvis du spørger her på Havenyt.dk, får du ingen vejledning i at købe eller bruge sprøjtemidler. Vi haveejere må klare os uden kemi – der er ingen mening i, at vi bruger kemiske midler, som ender i vores drikkevand.

Du kan godt dyrke roser uden at bruge sprøjtemidler – læs artiklen Dyrkning af roser på friland og bliv inspireret til at dyrke uden brug af sprøjtemidler i år og fremover.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Plantesygdomme > Hvor køber jeg sprøjtemiddel mod svampesygdomme på roser?