Hvor kan jeg købe Arnica montana?

Hvor kan jeg få fat i en Arnica montana plante, kaldet guldblomme på dansk? Håber I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Ilse Hein, juni 2012

Svar

Der findes sikkert flere steder, hvor man kan købe guldblomme, Arnica montana. Det er en lægeplante, og derfor er det en god ide at bruge en planteskole, som har dette som niche. En sådan er Urtegartneriet, som sælger både frø og planter af guldblomme. På deres hjemmeside kan du også se et planteportræt af guldblomme

Du kan finde flere planteskoler i vores forhandlerguide

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Blomstergården

Duftende Georgin hentet hjem fra Canada.

Staudemarken

Stauder i potter.

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Prydhaven > Hvor kan jeg købe Arnica montana?