Hvor kan jeg købe Baccilius thurigiensis?

Jeg vil høre, om I kan oplyse mig om, hvor jeg kan købe Baccilius thurigiensis til bekæmpelse af kållarver henne?

Med venlig hilsen
Tinne B. Jensen, august 2003

Svar

Du finder forhandlere af Baccilius thurigiensis og nyttedyr m.m. til hobbydrivhuset, haven, udestuen i vores forhandlerguide her på Havenyt.dk under menupunktet »Ukrudt og skadedyr«. Og når du ser i annoncørspalten til højre på den her side, står de også her – som en service for dem, som lige nu er inde og lede efter det samme, som du gør.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Robinie.dk – SkovTrup

Beskyt afgrøder med insektnet – bionet

Solsikken

Alt til den økologiske have

Revira – det usynlige hegn

Det usynlig hegn mod uønskede dyr.

Borregaard BioPlant

Nyttedyr til drivhuset og haven.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Skadedyr > Hvor kan jeg købe Baccilius thurigiensis?