Hvor kan man købe hvide limplader?

I artiklerne om både blommehveps og hindbærbille foreslår eksperterne at bruge hvide limplader.

Har I nogen idé om, hvor man som privat haveejer med et enkelt angrebet blommetræ kan købe disse henne?

Med venlig hilsen
Per Handberg, marts 2006

Svar

I tidsskriftet Praktisk Økologi er der i det ny marts/april nummer 2006 en artikel om at gøre frugthaven klar til kamp mod skadedyr og sygdomme og her omtales brug af hvide limplader. I artiklen oplyser artiklens forfatter Maren Korsgaard, at de bl.a. sælges her:

Frugt og Grønt Rådgivningen, Rugårdsvej 197, 5210 Odense NV, tlf. 63167586, alm@landscentret.dk

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

Revira – det usynlige hegn

Det usynlig hegn mod uønskede dyr.

Robinie.dk – SkovTrup

Beskyt afgrøder med insektnet – bionet

Borregaard BioPlant

Nyttedyr til drivhuset og haven.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Skadedyr > Hvor kan man købe hvide limplader?