Forum

Vinduer til udestue

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Hanne Jensen, 13. februar 2020 kl. 14.27

Hej alle.
Jeg kan ikke finde en lignende tråd, så jeg opretter lige en ny. Jeg skal til at lave en lille fin udestue med udsigt ud til den smukke have efter en længere overtalelse af manden... Jeg har kigget lidt på vinduer her www.sparvinduer.dk/vinduer/ , men jeg er meget i tvivl om det er klogt at købe vinduer online. Er der nogle, der har erfaringer med det? Måske fra samme side eller lignende sider?

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 13. februar 2020 kl. 14.48

Er rappoteret til sletning , ren reklame..........

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Doris Møller, 13. februar 2020 kl. 14.57

Hej Hanne Jensen

Jeg vælger at tro, at dit spørgsmål er seriøst ment. Men hvis det faktisk skulle være bragt for at reklamere for det pågældende firma, så er mit svar altså ikke nogen reklame!

Jeg har faktisk købt et vindue af firmaet, til min udestue for 8 år siden. Min udestue har i alt 5 store vinduer, men i 2012 valgte jeg at udskifte et enkelt. Resten måtte komme senere, og det blev i efteråret 2018, hvor jeg fik en god tømrer til at bestille og sætte de resterende 4 vinduer i.

Denne tømrer, som jeg fik ret meget tillid til, havde ikke noget godt at sige om det vindue, jeg havde købt i 2012. Og faktisk kunne jeg godt selv se problemerne, da han gjorde mig opmærksom på dem. Allerede 6 år efter købet var malingen begyndt at skalle af visse steder. Jeg vil tro, at det skyldes en uheldig konstruktion, der gør at regnvand ikke kan løbe af, men samles forneden på listerne, så malingen skaller af, og træet begynder at rådne.

Jeg har selvfølgelig sørget for at få stederne repareret. Og når det kun drejer sig om et enkelt vindue, så er det ikke så slemt at skulle kontrollere det for skader og male og gøre ved! Men jeg er glad for, at ikke alle fem store vinduer er købt hos det pågældende firma!

Held og lykke med projektet!

M.v.h.

Doris Møller

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter A., 14. februar 2020 kl. 10.36

Jeg kan kun advare mod det her firma Sparvindue , kvaliteten er udsædvanlig dårlig , og kundeservice er ikke eksisterende .

Mvh. Peter.

Nyt svar til emnet »Vinduer til udestue«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Vinduer til udestue

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider