Forum

Er der nogen som har billeder?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: S. Kvistby, 18. september 2017 kl. 15.32

Hej allesammen,
Jeg er så heldig at have fået lov til at oprette en artikel omkring isolering af drivhuset med bobleplast.

Er der nogen af jer som selv har prøvet det og dermed ligger inde med et billede eller to af resultatet som jeg må låne til en artikel?
Jeg krydser fingre! :)

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Alice Greifenstein, 21. september 2017 kl. 9.25

Hej
Jeg ser frem til at læse din artikel. Desværre kan jeg ikke hjælpe med billeder, men jeg har selv isoleret med bobleplast i flere år.

Det har fungeret udmærket i mit Euro Serre drivhus. Det var let at montere i rammerne. Jeg har endog ladet plastiken i taget sidde sommeren over for at skygge. Det virkede bedre end de dyrt indkøbte skyggegardiner.

For øvrigt har jeg bittert fortrudt, at jeg ikke ofrede polycarbonat i taget. Smukt er det ikke, men sikkert effektivt.

Venlig hilsen

Alice

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 22. september 2017 kl. 21.48

Ja, jeg har først sat 2 tunneldrivhuse, med plastdug på, op i foråret. Derfor har jeg ingen billeder endnu, men planlægger at bruge bobleplast helt eller delvist i det ene drivhus. Hvert drivhus er ca 18-20 m2. Jeg skal i gang med dette indenfor 4-6 uger, så før da har jeg ikke nogen billeder. ;)

Nyt svar til emnet »Er der nogen som har billeder?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Er der nogen som har billeder?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider