Forum

Plast drivhus

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Line P., 9. marts 2009 kl. 16.03

Hejsa

Jeg er ret ny i haven. Jeg har ikke plads til et "rigtigt" drivhus, og har derfor overvejet at købe et med plastik hen over. Fx det billige fra harald nyborg. Jeg vil gerne dyrke tomater og agurker i det. Er der nogen der har erfaring med det? Skal det bare bruges som et normalt drivhus? Og er det overhoved brugeligt som drivhus?

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christian Kipp, 9. marts 2009 kl. 22.05

Hej

Jeg ville personligt ikke købe det, det kan sikkert bruges som drivhus – men prisen afspejler kvaliteten, så en nabos efter en lille forårsbrise sidste år! Så var det slut med drivhus!

Har du begrænset plads så køb istedet et lille rigtigt vægdrivhus hvor du kan have 3–4 planter. som de her: www.juliana.com/00028/00045/00054/

vh
Christian

2 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Line P., 10. marts 2009 kl. 8.37

Jeg har desværre ikke en væg jeg kan stille det op ad, da jeg bor til leje. Det var også bare om det var bedre end hvis de står udenfor.

3 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marianne Rasmussen, 28. marts 2009 kl. 23.21

Hej Line.

Jeg har lige købt det omtalte plastik "fattigrøvs" drivhus...

Om det er bedre end at dyrke i den fri luft, aner jeg ikke,
men glæder mig til at gøre forsøget.

Venligst Marianne.

4 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Majbritt, 9. april 2009 kl. 9.13

Hej Line Jeg har et grønt drivhus fra harald nyborg sammen med min datter, det fungere udemærket, du kan købe vores for 200 kr, vi skal nemlig have et større hus nu.(209349169

5 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Line P., 9. april 2009 kl. 9.20

Hvor bor I henne af i verdenen? Jeg bor i midtjylland så skulle jo gerne passe nogenlunde med det lå tæt på. Er det et af dem de stadig har på eres hjemmeside? for så kunne jeg lige kigge på det igen :o)

Der skulle gerne kunne være ca 4 planter i det.

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Majbritt, 9. april 2009 kl. 9.28

Hej Line Vi bor desværre på sjælland (roskilde) så det er jo overhoved ikke tæt på. Jeg ved ikke hvad det koster at sende det, men det kan nok ikke betale sig. Og de har det stadig på deres hjemmeside katalognr. 5759

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Majbritt, 9. april 2009 kl. 9.29

Undskyld 5779

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carina Juul, 9. april 2009 kl. 17.18

Jeg har så stor glæde af det lille plastdrivhus, at jeg faktisk har anskaffet mig 2 stk. De står inde i mit store drivhus, og er fyldt med såbakker, om aftenen lyner jeg ned – og jeg mener, at det giver mig mange ugers forspring. Jeg har prøvet med mange forskellige opvarmingsformer, men dette virker og er så nemt. Når tiden er inde til at plante ud i drivhus og have, så pakker jeg de små ned og stiller væk.

Carina Juul

9 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Liza Schmidt, 26. april 2009 kl. 21.23

Hej majbritt...

Jeg vil gerne købe jeres drivhus hvis jeg må?

Jeg bor i københavn og kan evt hente det?

venligst svar på sms (61799290) eller mail... (lizus42@hotmail.com)
med venlig hilsen
Liza

Nyt svar til emnet »Plast drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Plast drivhus

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider