Forum

Græstrimmer til skvalderkål langs hækken

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 22. juli 2023 kl. 23.44

Naboens skvalderkål har jeg hidtil tæmmet ved at lægge græsafklip tæt op af og under hækken.
Nu har jeg overset lille område beplantet med store buske og roser, hvor skvalderkålen har holdt sit indtog. I dag har jeg hakket det hele ned med spaden. Jeg ved at det holder liv i den, hvis jeg ikke stresser planten og bliver ved med at fjerne den.
Nemmest med en græstrimmer. Den er bare for stor. Findes der græstrimmeren med mindre "skærehoveder". Helst med batteri.

Ps. Det er umuligt at lægge pap ud de steder. Måske kunne jeg lægge tykke lag af kværnet materiale?
Ingeborg

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 22. juli 2023 kl. 23.45

Kan afhakkede svalderkålblade uden rod smides på komposten?
Ingeborg

2 af 5 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 9. februar 2024 kl. 9.06

Slettet af administrator 12. februar 2024 kl. 15.09.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 9. februar 2024 kl. 10.36

Er rapporteret..

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 9. februar 2024 kl. 23.57

Hej Peter
Er du ude på at slå hækken ihjel?

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 13. februar 2024 kl. 22.27

Hej Alle.

Per Jensen hedder i virkeligheden Mads og denne Mads har til vane
at lægge links på de forskellige tråde herinde, der som udgangspunkt handler om hans egen firma . Men jeg håber at det stopper her.
Jeg har derfor tilladt mig at rapportere de links som naturligvis ikke høre hjemme her og strider imod det regelsæt som PØ har fremsat.
Jeg syntes at det er ærgerligt at nogle mennesker skal forsøge at misbruge Havenyt som reklamesøjle for deres firmaer...og ovenikøbet gøre det med forskellige mailadresser, så man på den måde "slipper igennem nåleøjet" ...

Jeg ved at vores redaktør Heidi er meget obs på at få det stoppet.
Derfor skal i bare rapporter disse links så snart de dukker op

Nyt svar til emnet »Græstrimmer til skvalderkål langs hækken«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Græstrimmer til skvalderkål langs hækken

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider