Forum

Amarylis

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Brian, 8. september 2006 kl. 9.50

Hvornår skal mine amarylis ind igen og hvad skal jeg gør ved dem når jeg tager dem ind

p.s de står med stor blade og kæmpe rodnet

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Merete Vinje, 8. september 2006 kl. 11.38

Prøv at gå ind på Fri Debat under den 11. august i år – der kan du finde en lang tråd om amaryllis.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan Nicolaisen, 30. december 2006 kl. 22.57

Jan a petersen nicolaisen
bækbovej 16
9800 hjørring

kan i ikke sende noget om amarylliser hvor dan man dyrker dem for jeg får mere viden om dem hvor dan man planter dem og beskære dem

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: B, 31. december 2006 kl. 15.44

Jan du kan ikke bare læne dig tilbage og vente på at ting bliver serveret på et sølvfad – google! søg og du skal finde, men at smide din adresse ud er en tand for hjælpeløst

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bodil Broegaard, 30. januar 2007 kl. 11.26

Hvad gør man når ens amarrylis er afblomstret og jeg har klippet den 10 cm fra løgget. Jeg ved mange kan få dem til at komme igen og igen. Når de ikke har blomst skal de så gødes? På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

BBholmdrup@gmail.com

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else Vinther, 4. februar 2009 kl. 9.25

Min tre amarylisser har alle 2 knopper på vej. De står i selvvande potter, potterne er store og der er rigeligt med ny muld. Skal jeg give dem gødning eller skal jeg vente til, de er afblomstrede?

Med venlig hilsen Else

Nyt svar til emnet »Amarylis«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Amarylis

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider