Forum

Nyttehave i København

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jacob Hald, 17. april 2007 kl. 21.52

Jeg er ved at undersøge hvilke muligheder der er for en økologisk nyttehave i København. Jeg kender kun www.mobilehaver.dk i Ørestaden, men der må da være flere. Nogen det kender andre?

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marie Astrup Sorensen, 25. april 2007 kl. 11.48

Jeg lejer en nyttehave i Tårnby kommune. Det er bare en smuk parcel med æbletræer og frugtbuske og så kan man jo så den som man selv vil. Ved også at der er nyttehaver i Brøndby, Hvidovre og Valby -sikkert også mange andre steder. Du kan evt google dit bynavn (område) + "nyttehave", sådan fandt jeg min.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: SILVANA MILUTINOVIC, 23. maj 2009 kl. 18.14

Jeg vil gerne leje en have for min egen bryg. Jeg har en lille have der hvor jeg bor nu, men forventer at flytte i en anden bolig snart. I forvejen har jeg en masse flotte blomster i min lille have som jeg vil gerne have glade af, også når jeg flytter i en anden bolig uden have. Jeg bor i Københavns Kommune og håber også at få en have der. Jeg hørte af en venninde at man kan leje en have, så prøver jeg, hvis det er muligt at få en. Det vil glæde mig meget hvis jeg kunne fortsætte med at plege mine blomster og se hvordan de bliver pænere fra år til år
På forhånd tak.

Nyt svar til emnet »Nyttehave i København«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Nyttehave i København

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider