Forum

EFTERLYSNING til TV: Kender du til nabo strid?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jonas K Hansen, 12. november 2009 kl. 15.32

Hej til brugerne af Havenyt.dk, og undskyld jeg forstyrrer med en lille efterlysning.

DR leder efter folk, som oplever en strid eller konflikt med naboen til en række af nye TV-programmer om emnet.

Har du en tvist med din nabo – eller kender du nogen der har, og kunne du tænke dig at fortælle historien?

Næsten hver fjerde dansker har oplevet en nabostrid, og det kan være alt fra uenighed om hækken, sexlyde fra overboen, stinkende skraldespande, hurtigkørende crossmaskiner eller måske en konflikt som har udviklet sig til direkte krig eller chikane.

Kort sagt er vi interesserede i at høre fra dig, hvis du selv oplever naboproblemer eller nogen i din omgangskreds gør. Hvis du er interesseret i at fortælle din historie og måske endda få hjælp til at løse problemet, så hører vi meget gerne fra dig til en uforpligtende samtale. Vi vil meget gerne høre dig om ting ala:

– Hvornår og hvordan startede uenigheden?

– Hvad har du gjort for at forsøge at løse konflikten?

– Hvad har den udviklet sig til?

– Hvad betyder det for dig i din hverdag?

Vi behandler selvfølgelig din henvendelse fortroligt og senere kan du så tage stilling til om du har lyst at deltage. Skriv en email eller ring til os

På forhånd tak – vi glæder os til at høre fra dig.

Mvh. Jonas Kryger, DR
(email: jokh@dr.dk – tlf.87397007/mob:53545535 fra 09.00–16.30)

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Steen Jakobsen, 12. november 2009 kl. 16.42

Ja det ville da være rigtigt godt at deltage i sådan en udsendelse, det vil da helt sikkert hjælpe til med at blive enig med naboerne. NOT!

Nåe, jeg glemte jo lige at de fleste mennesker er så vilde med at blive sét i fjernsynet at de vil være villige til at udstille ALT om dem selv, famillien og naboerne for at være med. God fornøjelse siger jeg bare og nej, jeg gider sgu ikke at se programmet.

Steen.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Wina Fiona, 12. november 2009 kl. 17.46

Tjaa... jeg ville nu osse hellere se et program om gode naboer.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. november 2009 kl. 19.23

Folk siger, at jeg driver hjemmebrænderi.

Det er det rene vrøvl og opspind
Det er noget min nabo har udspredt,
fordi han ikke må smage...

Nyt svar til emnet »EFTERLYSNING til TV: Kender du til nabo strid?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > EFTERLYSNING til TV: Kender du til nabo strid?

Søg:

StΓΈt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider