Forum

Hemerocallis(dagliljer)

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jørgen, 24. april 2008 kl. 0.30

Er begyndt at samle på dagliljer...er der nogen der kan undvære...gerne med navn...

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mads Jordansen, 24. april 2008 kl. 9.26

Hej,

Til dagliljeentusiasterne kan anbefales Kirstens Staudegartneri i Holmegård, som er en nicheproducent med et imponerende stort udvalg. Det kan ses i kataloget på hjemmesiden kirstens-stauder.dk/index.php.

Mvh
Mads Jordansen

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jytte H., 24. april 2008 kl. 9.52

Hej,
Der er flere staudeplanteskoler der har et godt sortiment af Dagliljer, men et sted som www.liljeshop.dk/ finder du også rigtig mange gode dagliljer. Ellers besøg et af plantemarkederne, som netop nu findes over stort set hele landet hver weekend.

Hilsen
Jytte

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Boi Jensen, 18. juni 2008 kl. 22.30

Hej Jørgen
Jeg kan godt undvære, hvis du kommer i nærheden af Holstebro på et tidspunkt.

skriv en mail

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Per Jensen, 18. september 2008 kl. 9.27

Hej dagliljeentusiasterne

Der findes flere på nette som sælger Dagliljer / Hemerocallis via online-shop og det bliver leveret til din dør. En af dem som jeg kender er: www.theplantexplorer.com Han har mange forskellige og rigtige flote vare.

Hilsen
Per

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else – Liljeshop.Dk, 25. september 2008 kl. 12.37

Har netop gravet rigtigt mange lave dagliljer op, som blot skal på komposten. Gule og røde farver.

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anna Nørgård, 11. oktober 2008 kl. 20.46

Jeg samler på dagliljer og har efterhånden ca 25 så hvis der er nogle der har nogle jeg ikke har og jeg måske kan hjælpe med nogle andre vil jeg gerne bytte. Jeg samler også på georginer

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Futte, 18. oktober 2008 kl. 11.47

Jeg er starte med at samle på daglilje og iris i år er da indtresere i at få nogen flere hvis der er nohen der vil af med nogen

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ove Laursen, 28. december 2008 kl. 19.50

Vi har 24forskellige hemerokalis +mange andre slags inde ude planter bor Viby sj

Nyt svar til emnet »Hemerocallis(dagliljer)«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Hemerocallis(dagliljer)

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider