Forum

Dronningebusk og solbær ønskes

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Louise Seitzberg, 8. juni 2008 kl. 13.07

Jeg ønsker mig en dronningebusk og to solbærbuske. Hvis du kan hjælpe så har jeg måske lige det du mangler. Bor i midtjylland

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anna Nørgård, 8. juni 2008 kl. 15.48

Hej. Jeg har nogle solbærbuske jeg skal af med men vi kan nok ikke flytte dem nu. Der er også en stor dronningbusk som der kan tages rodskud af Jeg boer mellen Viborg og Skive.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin P, 8. juni 2008 kl. 22.50

Vi har også begge dele i haven, både en dyb rød og en lyserød, dog er jeg selv i tvivl om hvordan de formeres. Men de er til rådighed. Bor ved Vejle.

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjarne Højlund, 9. juni 2008 kl. 9.07

Hvis du ikke har fået nogen endnu, så har jeg solbær du å hente :O)
Jeg bor i Holstebro ;)

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 9. juni 2008 kl. 15.40

For vist 2 år siden tog jeg 2 stiklinge af min lyserøde dronningebusk, de tages efter afblomstring. Nu er de h.h.vis 30 og 40 cm høje. Du må få den ene. Jeg bor i Århus.

Mvh. Clara

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper, 9. juni 2008 kl. 19.29

Jeg har også nogle solbærbuske du må få.

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise Seitzberg, 9. juni 2008 kl. 19.35

Tusind tak! så har jeg vidst solbær og dronningebuske nok for denne gang. Hvis Anna og Bjarne vil kontakte mig på seitzberg@hotmail.com, så vil kan aftale evt. bytteog overdragelse, vil jeg være meget glad. MVH. Louise

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 11. juli 2008 kl. 11.29

Hej, ved godt, at du nu har solbærbuske nok nu, men hvis du er interesseret har jeg nogle såkaldte solstik, som er en mellemting mellem solbær og stikkelsbær. Skriv evt til: anne.davidsen@mail.dk

Mvh Anne

Nyt svar til emnet »Dronningebusk og solbær ønskes«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Dronningebusk og solbær ønskes

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider