Forum

Blomster gives væk – Gladsaxe

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mia, 14. juli 2008 kl. 23.54

Jeg har købt et hus med en meget blomsterfyldt have, da kæresten og jeg desværre ikke er de store havefolk, vokser ukrudtet os over hovedet, så prydhaven skal fældes til fordel for græs, men synes da at det er synd at de mange smukke blomster skal gå til spilde hvis de kan skabe glæde i en anden have. Derfor, er det noget der kan have interesse at kigge forbi vores have og se om der er noget der kan bruges, så skriv. Hvis nogen viser interesse, kan jeg smide nogle billeder ind fra haven en af dagene.

Venlig hilsen Mia

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annette, 17. juli 2008 kl. 8.45

Hej Mia!

Ja, det er da synd hvis dine blomster skal gå til. Jeg er absolut interesseret i at kigge forbi. Jeg bor selv i Gladsaxe, så det kan nemt arrangeres fra min side. Vil du skrive en mail til mig, så kan vi aftale nærmere om hvornår det passer dig?

Annette

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Roland Hendriksen, 17. juli 2008 kl. 10.16

Hej Mia

Sikken en god ide.

Jeg bor også i Gladsaxe og vil da meget gerne aftage nogle af jeres blomnster.

Jeg kan komme forbi når det passer jer *;o)

Med Venlig Hilsen
Lone

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Alvin, 17. juli 2008 kl. 17.57

Hej Mia,

Jeg vil meget gerne komme forbi når det passer jer. Min mailadresse er alvindk@gmail.com

Med venlig hilsen

Alvin

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mia, 17. juli 2008 kl. 19.17

Det lyder rigtig godt at mine blomster kan få nye hjem :-)
Der er nogen hjemme det meste af tiden, fra i morgen fredag eftermiddag til fredag i næste uge, da vi har ferie, så når det passer Jer.

Vh. Mia

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christina, 1. september 2008 kl. 0.04

Hej Mia,

Er der nogen blomster tilbage?

Jeg er selv ny haveejer og jeg savner blomster, så jeg kan godt bruge dine :-)

Venligst
Christina

Nyt svar til emnet »Blomster gives væk – Gladsaxe«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Frø- og plantebytte > Blomster gives væk – Gladsaxe

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider