Forum

The victorian kitchengarden

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Niels Thorup Nielsen, 28. maj 2008 kl. 10.31

Jeg leder efter en dobbelt dvd med den engelske serie "the victorian kitchengarden" sendt i dansk tv for årrække siden. Er der nogen der ved hvor den kan købes? med venlig hilsen Niels

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 28. maj 2008 kl. 11.19

Måske er det den her – er der nogen, som ved det? Jeg så udsendelserne i fjernsynet for mange år siden – de var rigtig gode. Det ville være godt med en genudsendelse af dem.

cgi.ebay.co.uk/DVD-Film-TV_DVDsThe-Victorian-Kitchen-Garden-2-Discs-R2_W0QQitemZ120266525902QQddnZDVDQ2cQ20FilmQ20Q26Q20TVQQadnZDVDsQQddiZ3822QQadiZ1608QQcmdZViewItem?hash=item120266525902&_trksid=p4295

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 28. maj 2008 kl. 11.23

På Amazon.com kan man købe en med tre CD, hvor der også er en DVD med blomsterhaven og en med mad. De er åbenbart så eftertragtede, at de også sælges som brugte.

www.amazon.co.uk/The-Victorian-Garden-Series/dp/B000GW8TDW/ref=pd_sbs_d_himg_1

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne, 18. marts 2009 kl. 13.53

Hej
BBC har lige genudgivet en hel box med både køkkenhaven, samt køkkenet & blomsterne fra viktoriatiden.

Den kan købes på WWW.BBCSHOP.COM til 30,– pund

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 4. april 2009 kl. 23.18

Var lige inde på bbcshop.com – prisen er lige nu 58,50 pund incl. forsendelse til DK...

De 30 pund må have været et specielt tilbud – ærgerligt nok!

Håber at kunne finde den, når jeg skal til London sidst i maj – skal bla. se Chelsea Flower Show igen og glæder mig meget!

Nyt svar til emnet »The victorian kitchengarden«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Køkkenhaven > The victorian kitchengarden

Søg:

StΓΈt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider